HESBURGER DARBINIEKU STĀSTI #24

“Vislabākais novērtējums ir klientu pozitīvie vārdi”

Diāna, Vaļņu ielas restorāna kasiere Diāna

Diāna tikko bija absolvējusi Liepājas Valsts tehnikumu un bija aktīvos darba meklējumos, kad pavērās iespēja uzsākt darba gaitas Hesburger restorānā. Nu jau apritējuši teju divi gadi kopš Diāna ir daļa no Hesburger komandas.

Lai arī šis pandēmijas laiks ir bijis izaicinājumu pilns ikvienam, Diāna būtiskas atšķirības savā darba ikdienā nesaskata. “Svarīgi ir uzraudzīt, lai restorānā apmeklētāju skaits nepārsniegtu noteikto skaitu, tiktu ievēroti noteiktie individuālie drošības pasākumi, bet tā arī ir lielākā atšķirība”. Diānas ikdienu košāku padara restorāna pastāvīgie klienti, kuri regulāri apmeklējuši restorānu vēl pirms pandēmijas sākuma, un novērtē ikvienu pozitīvo vārdu un vēlējumu no klientiem.

Sevi Diāna raksturo kā smaidīgu, runātīgu, taču nedaudz nepacietīgu. Kolēģi nereti iesmej par šo, jautājot, vai Diānas garastāvoklis atkarīgs no tā, vai viņa paēdusi pusdienas. Tādos gadījumos ir labi, ja pie rokas ir Diānas mīļākais Hesburger ēdiens – Barbekjū burgers. Ārpus darba Diāna labprāt brīvo laiku pavada lasot, kas viņai sniedz relaksāciju pēc aizvadītās darba dienas.

Runājot par saviem kolēģiem Diāna vien noteic: “Mūsu komandā visi lieliski sadarbojas viens ar otru, tāpēc darba diena paiet daudz ātrāk”. Arī jaunajiem darbiniekiem Diāna novēl būt laipniem, draudzīgiem un rast mieru sevī jebkurā stresa situācijā.

 

 

12.11.2021