BONUSKLUBA NOTEIKUMI

HESBURGER SOMIJA, IGAUNIJA, LIETUVA UN LATVIJA BONUSKLUBS

BONUSKLUBA NOTEIKUMI

1. Vispārīgie noteikumi

Hesburger klientu lojalitātes programmas nosaukums ir Bonusklubs (turpmāk tekstā — „Bonusklubs”), un lojālie klienti ir privātpersonas (turpmāk tekstā — „klients”, „Bonuskluba dalībnieks”), kas ir pievienojušās Bonusklubam savas dzīvesvietas valstī. Bonusklubs darbojas Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Ja šo valstu teritorijā neatrodas klienta dzīvesvieta, klients automātiski kļūst par Bonuskluba Somija dalībnieku.

Bonusklubu uztur un attīsta uzņēmums Burger-In Oy (turpmāk tekstā — „Hesburger”), reģistrācijas Nr.: 2031967-6, adrese: Linnankatu 34, 20100 Turku, Somija. Hesburger produktu pārdevējs ir vietējais Hesburger restorānu ķēdes uzņēmums, kurā klients veic pirkumu.

Lai piedalītos Bonusklubā, lietotājam ir jāpiekrīt Bonuskluba noteikumiem.

2. Bonusklubs

2.1. Pievienošanās Bonusklubam

Bonusklubam klients var pievienoties vai nu piesakoties Hesburger tīmekļa vietnē, vai arī izmantojot Hesburger aplikāciju. Hesburger aplikācija ir mobilā lietojumprogramma, kurā klients var pārvaldīt savu dalību Bonusklubā un ērti saņemt informāciju par Hesburger produktiem un restorāniem, izmantot Bonuskluba piedāvājumus un veikt pirkumus vai iepriekšējus pasūtījumus Hesburger restorānos (turpmāk tekstā — „Hesburger aplikācija”).Lai izmantotu Hesburger aplikāciju, ir jāpiekrīt šīs aplikācijas lietošanas noteikumiem un nosacījumiem.

Dalībai Bonusklubā klientam, reģistrējoties tiešsaistē vai Hesburger aplikācijā, ir jāsniedz prasītie personas dati. Klientam ir jānodrošina, ka personas dati, kas iesniegti reģistrējoties dalībai Bonusklubā, ir pareizi, aktuāli un precīzi. Ja nepieciešams, klientam ir jāatjaunina sniegtā informācija Hesburger tīmekļa vietnē vai Hesburger aplikācijā.

Personām, kuras ir jaunākas par 15 gadiem, ir nepieciešama vecāka vai aizbildņa piekrišana, lai pievienotos Bonusklubam Somijā, Igaunijā un Lietuvā. Personām, kuras ir jaunākas par 15 gadiem, ir nepieciešama vecāka vai aizbildņa piekrišana, lai pievienotos Bonusklubam Latvijā. Vecāka vai aizbildņa piekrišana tiek pārbaudīta ar e-pasta starpniecību.

Hesburger patur tiesības noteikt dažus noteikumus un nosacījumus dalībai Bonusklubā. Hesburger patur tiesības noraidīt klienta Bonuskluba pieteikumu, nepaskaidrojot nekādus atteikuma iemeslus.

2.2. Bonuskluba dalībnieks un Bonuskarte

Kļūstot par Bonuskluba dalībnieku, klientam tiks piešķirts Bonuskluba konts, kurā klients var uzkrāt bonusa punktus par Hesburger restorānos veiktajiem pirkumiem (turpmāk tekstā — „Bonuskluba konts”). Bonuskluba kontā uzkrātos bonusus ir iespējams izmantot kā maksājumu līdzekli Hesburger restorānos. Klientam tiek izsniegta individuāla Bonuskarte, kas ir piesaistīta viņa Bonuskluba kontam. Šī karte var būt vai nu fiziska Bonuskarte, vai mobila Bonuskarte Hesburger aplikācijā (turpmāk tekstā — „Bonuskarte”). Fiziskā Bonuskarte tiks piegādāta klientam uz viņa dzīvesvietas adresi Somijā, Igaunijā, Latvijā vai Lietuvā.

Klients saņem bonusa punktus Hesburger restorānā, pasūtījuma veikšanas laikā uzrādot Bonuskarti. Bonusa punktus var nopelnīt tajos Hesburger restorānos Somijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā, kuros tiek izmantota bonusu sistēma.

Ja restorāns pieņem citas lojalitātes kartes, viena pirkuma veikšanai var izmantot tikai Bonuskarti vai citu klientu lojalitātes karti. Veicot pirkumu S-Group Hesburger restorānos Somijā, klients var izvēlēties izmantot, piemēram, savu S-Group klienta lojalitātes karti vai Bonuskarti.

Piezīme. Ja Bonuskluba konts nav izmantots divus gadus, tas tiek slēgts un visi uzkrātie bonusu punkti tiek zaudēti bez atlīdzināšanas.

2.3. Paralēlie dalībnieki un paralēlās kartes

Katram Bonuskluba dalībniekam ir tiesības piesaistīt vienu paralēlo dalībnieku. Abi dalībnieki tiek piesaistīti vienam Bonuskluba kontam. Bonuskluba dalībnieks kā paralēlo dalībnieku var pieteikt citu personu, kas dzīvo tajā pašā mājsaimniecībā. Paralēlā dalībnieka pieteikuma anketu var aizpildīt Hesburger tīmekļa vietnē. Personai, kura tiek pieteikta kā paralēlais dalībnieks, ar e-pasta starpniecību jāapstiprina sava dalība Bonusklubā un jāpiekrīt Bonuskluba noteikumiem. Fiziska paralēlā dalībnieka karte tiek nosūtīta uz Bonuskluba paralēlā dalībnieka adresi.

Bonuskluba dalībniekiem un paralēlajiem dalībniekiem ir vienlīdzīgas Bonuskluba konta izmantošanas tiesības, piemēram, tiesības norēķināties par pirkumiem Hesburger restorānos, izmantojot Bonuskluba kontā uzkrātos bonusus. Tomēr Bonuskluba dalībniekam ir ekskluzīvas tiesības izbeigt paralēlo dalību vai izbeigt dalību Bonusklubā bez paralēlā dalībnieka piekrišanas. Kad Bonuskluba dalībnieks pārtrauc savu dalību Bonusklubā, tiek pārtraukta arī paralēlā dalībnieka dalība Bonusklubā.

3. Personas datu apstrāde

Hesburger nodrošina pienācīgu Bonuskluba dalības pieteikumu un Bonuskluba dalībnieku personas datu apstrādi un uzglabāšanu. Precīzāks personas datu apstrādes apraksts ir dots Hesburger privātuma politikā, kas atrodama Hesburger aplikācijā un Hesburger tīmekļa vietnes Bonuskluba lapās.

4. Bonusa pirkumi un bonusa punktu pelnīšana

Bonuskluba dalībnieki ir tiesīgi saņemt bonusa punktus par pārtikas produktiem, ko viņi iegādājas Hesburger restorānos, izmantojot bonusu sistēmu, tostarp īpašajiem piedāvājumiem un pirkumiem, kuru apmaksai izmantoti iepriekš uzkrātie bonusa punkti (turpmāk tekstā — „bonusa pirkums”). Bonusa punkti netiek piešķirti par tādu produktu kā bērnu rotaļlietu, tabakas produktu, alkohola un dāvanu karšu iegādi. Bonusa pirkumus nav iespējams reģistrēt pēc pirkuma veikšanas, ja klients pirkuma brīdī neuzrāda Bonuskarti.


Bonusa punkti, kas tiek nopelnīti, veicot Hesburger bonusa pirkumus, tiek noteikti, pamatojoties uz turpmāk norādītajiem kritērijiem. Klienta Bonuskluba kontā bonusa punkti tiek norādīti kā summa eiro valūtā.Bonusa punkti tiek nopelnīti, pamatojoties uz kopējo klienta bonusa pirkumu skaitu vienā kalendārajā mēnesī, pēc šādas formulas:

Bonuskluba dalībniekiem Igaunijā, Lietuvā, Latvijā:

1. kopējā viena kalendārā mēneša laikā veikto bonusa pirkumu summa ir 8,00 - 29,99 eiro — bonuss ir 2 % no kopējās veikto bonusa pirkumu summas;
2. kopējā viena kalendārā mēneša laikā veikto bonusa pirkumu summa ir 30,00 - 59,99 eiro — bonuss ir 3,5 % no kopējās veikto bonusa pirkumu summas;
3. kopējā viena kalendārā mēneša laikā veikto bonusa pirkumu summa ir 60,00  eiro vai vairāk — bonuss ir 5 % no kopējās veikto bonusa pirkumu summas.

Bonuskluba dalībniekiem Somijā:

1. kopējā viena kalendārā mēneša laikā veikto bonusa pirkumu summa ir 8,00 – 34,99 eiro — bonuss ir 2 % no kopējās veikto bonusa pirkumu summas;
2. kopējā viena kalendārā mēneša laikā veikto bonusa pirkumu summa ir 35,00 – 84,99 eiro — bonuss ir 3,5 % no kopējās veikto bonusa pirkumu summas;
3. kopējā viena kalendārā mēneša laikā veikto bonusa pirkumu summa ir 85,00 eiro vai vairāk — bonuss ir 5 % no kopējās veikto bonusa pirkumu summas.

Ja Bonuskluba dalībnieks minimālo eiro veikto bonusa pirkumu summu pārsniedz mēneša vidū, bonusa punkti tiek aprēķināti atpakaļejoši, sākot no kalendārā mēneša sākuma un izmantojot augstāko bonusu procentuālo vērtību. Šie uzkrātie bonusa punkti tiek ieskaitīti klienta Bonuskluba kontā nākamajā reizē, kad šajā kontā tiek ieskaitīti bonusa pirkuma laikā nopelnītie bonusa punkti.

5. Papildus kredītpunktu ieskaitīšana Bonuskluba kontā (Somija)

Tikai Bonuskluba dalībniekiem Somijā: nepieciešamības gadījumā Bonuskluba dalībnieks savā Bonuskluba kontā var ieskaitīt papildus kredītpunktus vai nu Hesburger tīmekļa vietnē, izmantojot savus tiešsaistes bankas identifikācijas datus, vai arī, ierodoties Hesburger restorānā. Papildus kredītpunktus var izmantot saskaņā ar Bonuskluba noteikumos norādītajām Bonusa punktu izmantošanas akceptētajām metodēm.

6. Bonusa punktu izmantošana

Hesburger, izmantojot savu datu sistēmu, katru dienu saņem informāciju par bonusa punktiem, kurus klienti ir nopelnījuši vai iztērējuši Hesburger restorānos.

Bonuskluba dalībnieks var izmantot savus nopelnītos un Bonuskluba kontā uzkrātos bonusa punktus ikvienā Hesburger restorānā, kas izmanto bonusu sistēmu. Hesburger nosaka, cik bonusa punktus drīkst izmantot, lai samaksātu par pirkumiem vai pakalpojumiem. Tiek darīts viss iespējamais, lai bonusa punkti katru dienu tiktu aprēķināti, pamatojoties uz ikmēneša bonusa pirkumu kopsummu, un rezultātā nopelnītos bonusa punktus var izmantot ne ātrāk kā nākamajā dienā pēc tāda pirkuma veikšanas, kas dalībniekam dod tiesības saņemt bonusa punktus.

Bonusa punktus nevar pārvērst skaidrā naudā. 

7. Bonuskluba līmeņi

Bonusklubam ir šādi līmeņi: Sudraba, Zelta un Platīna. Pievienojoties Bonusklubam, jaunajiem Bonuskluba dalībniekiem tiek automātiski piešķirts Sudraba līmenis. Bonuskluba dalībnieks var pāriet uz Zelta un pēc tam uz Platīna līmeni, kad viņa pirkumu summa mēnesī pārsniedz to minimālo pirkumu summu, kas noteikta nākamajam Bonuskluba līmenim. Katra līmeņa minimālā pirkuma summa ir šāda:

Sudraba: pamata līmenis
Zelta: pirkumu kopsumma pārsniedz 90 eiro divos secīgos kalendārajos mēnešos
Platīna: pirkumu kopsumma pārsniedz 180 eiro divos secīgos kalendārajos mēnešos

Sudraba, Zelta un Platīna līmenis dod tiesības Bonuskluba dalībniekiem saņemt attiecīgajā laikā pieejamās Bonuskluba priekšrocības, ja šajā brīdī apmaksāto bonusa pirkumu kopsumma pārsniedz minimālo Hesburger noteikto pirkumu summu. Hesburger vēlas atalgot savus lojālākos klientus, tādēļ Zelta un Platīna līmeņa klienti var saņemt vērtīgākas Bonuskluba priekšrocības. Bonuskluba priekšrocības, kas ir pieejamas kādā noteiktā laikā, var aplūkot Hesburger tīmekļa vietnē un Hesburger aplikācijā. Klients, kurš ir tiesīgs saņemt Bonuskluba priekšrocību, var to izmantot, veicot pasūtījumu Hesburger aplikācijā vai pirkumu Hesburger restorānā.

Bonuskluba līmenis tiek pārbaudīts katra mēneša pirmajā dienā. Jebkādas līmeņa izmaiņas tiek automātiski atjauninātas klienta Bonuskluba konta informācijā katra mēneša otrajā dienā. Ja divos kalendārajos mēnešos tieši pirms pārbaudes datuma bonusa pirkumu kopsumma dod klientam tiesības saņemt pašreizējā Bonuskluba līmeņa (turpmāk tekstā — „pašreizējais līmenis”) vai augstāka līmeņa (turpmāk tekstā — „uzlabotais līmenis”) priekšrocības, Bonuskluba līmenis tiks saglabāts pašreizējā līmenī vai paaugstināts uz uzlaboto līmeni atbilstoši veikto bonusa pirkumu kopsummai. Pašreizējais vai uzlabotais līmenis ir spēkā 12 mēnešus no tās pārbaudes veikšanas dienas, ar kuru noteikts pašreizējais vai uzlabotais līmenis. Ja divos kalendārajos mēnešos tieši pirms pārbaudes datuma bonusa pirkumu kopsumma dod klientam tiesības saņemt priekšrocības, kas zemāka līmeņa par pašreizējo līmeni (turpmāk tekstā — „zemāks līmenis”), zemākais līmenis ir spēkā 12 mēnešus kopš pārbaudes, ar kuru noteikta pāreja uz zemāku līmeni, un tiek piemērots, ja šis līmenis ir spēkā brīdī, kad beidzas augstāka līmeņa spēkā esamība.  Bonuskluba līmenis atgriežas Sudraba līmenī, kad Zelta vai Platīna līmeņa spēkā esamības termiņš ir beidzies, ja vien iepriekš nav norādīts citādi. Klientam nav jāveic jebkādas darbības, lai tiktu veikta līmeņu maiņa. 

8. Bonuskluba konta informācija

Bonuskluba dalībnieks var sekot līdzi savai Bonuskluba konta bilancei un līmenim Hesburger aplikācijā un Bonuskluba sadaļā Hesburger tīmekļa vietnē. Ja klienti vēlas, viņi informāciju par kopējo savā Bonuskluba kontā uzkrāto un neizmantoto bonusa punktu skaitu var saņemt arī Hesburger restorānā.

9. Klienta un Hesburger pienākumi

Dalība Bonusklubā un Bonuskarte ir individuāla. Hesburger neatbild par Bonuskartes pazaudēšanu vai jebkādiem zaudējumiem (tostarp neiegūto peļņu), vai kaitējumu, kas radies klientam vai trešajām personām neatļautas kartes, Hesburger aplikācijas vai Bonuskluba konta izmantošanas rezultātā, ja vien normatīvajos aktos nav noteikts citādi. Klientam ir pienākums nekavējoties paziņot Hesburger, ja viņam ir aizdomas vai viņš konstatē, ka Bonuskluba konts ir izmantots bez viņa piekrišanas Taču Hesburger vienmēr patur tiesības pārbaudīt Bonuskartes turētāja identitāti, lai mēģinātu novērst tās neatļautu izmantošanu. Ja kartes turētājs pēc pieprasījuma nevar apstiprināt savu identitāti, uzrādot kādu oficiālu identifikācijas dokumentu, pirkuma veikšanas laikā nav iespējams izmantot Bonuskluba kontā uzkrātos bonusa punktus, kā arī klients nevar saņemt Bonuskartes nodrošinātās priekšrocības, piemēram, bezmaksas produktus. Ja ir radušās aizdomas par neatļautu izmantošanu, Hesburger patur tiesības pārtraukt dalībnieka dalību Bonusklubā un bloķēt Hesburger aplikācijas izmantošanu. Ja šī neatļautā lietošana radusies Bonuskluba dalībnieka dēļ, kopējais Bonuskluba kontā uzkrāto bonusa punktu skaits netiek atjaunots — bilance tiek dzēsta.

Hesburger neatbild par jebkādiem datu plūsmas traucējumiem vai aizturēm, kuru cēlonis ir citi apstākļi. Tāpat Hesburger neatbild par jebkādiem tiešiem vai netiešiem zaudējumiem, kas radušies bonusu sistēmas izmantošanas rezultātā, vai zaudējumiem un kavējumiem, kuru cēlonis ir nepārvaramās varas apstākļi, ja vien piemērojamos normatīvajos tiesību aktos nav noteikts citādi.

Bonuskluba dalībnieks ir atbildīgs par pienācīgu savas Hesburger aplikācijas un tiešsaistes pakalpojuma lietotāja ID un paroles glabāšanu, kā arī par jebkādiem zaudējumiem, kas radušies šādu datu nozaudēšanas, neatbilstošas lietošanas un citu apstākļu rezultātā.

10. Grozījumi

Hesburger patur tiesības vienpusēji grozīt šos Bonuskluba noteikumus. Klientam saprātīgā termiņā iepriekš tiek paziņots par būtiskākajiem grozījumiem vai nu Hesburger aplikācijā, vai arī nosūtot e-pastu uz klienta norādīto e-pasta adresi. Ja klients nepiekrīt šiem būtiskajiem grozījumiem Bonuskluba noteikumos, viņam jāpārtrauc dalība Bonusklubā.

11. Dalības pārtraukšana

Bonuskluba dalībnieki patur tiesības jebkurā laikā pārtraukt savu dalību Bonusklubā, rakstiski par to paziņojot Hesburger. Šāds paziņojums jāiesniedz Hesburger, nosūtot uz 13. sadaļā norādīto kontaktadresi. Izbeidzot dalību Bonusklubā, klienta Bonuskluba konta un Bonuskluba dalības tiesības un pienākumi zaudē spēku. Bonuskarte tiek atcelta, bonusa punktu uzkrāšana Bonuskluba kontā tiek pārtraukta un Bonuskluba konts tiek likvidēts, tiklīdz Hesburger ir apstrādājis dalības atcelšanas pieprasījumu. Bonuskluba dalībniekiem jāapzinās, ka Bonuskluba kontā uzkrātie vai ielādētie bonusa punkti netiek atgriezti. Jebkuras esošās paralēlās dalības tiek pārtrauktas, kolīdz beidzas dalība Bonusklubā.

Hesburger patur tiesības jebkurā laikā pārtraukt bonusu sistēmas uzturēšanu.

12. Tiesību normu kolīzija un strīdu risināšana

Bonuskluba lietošanai tiek piemēroti Somijas normatīvie akti. Tomēr, ja esat kādā ES valstī pastāvīgi dzīvojošs patērētājs, ņemiet vērā, ka netiks ierobežota tā aizsardzība, ko jums nodrošina jūsu pastāvīgās dzīvesvietas valsts obligāti piemērojamie patērētāju tiesību aizsardzības likumi. 

Abas puses ieguldīs visas pūles, lai draudzīgi atrisinātu jebkādus strīdus, kas radušies saistībā ar šo vienošanos, vispirms cenšoties izlīgt sarunu ceļā. Ja strīdu nav iespējams atrisināt sarunu ceļā, prasību ceļ klienta dzīvesvietai piekritīgajā tiesā, vai arī, ja prasību ceļ klients — tiesas jurisdikcijā, kuras teritorijā atrodas klienta vai Hesburger domicils. Tāpat strīdu risināšanai klienti var izmantot vietējās patērētāju strīdu risināšanas platformas. Lūdzu, skatiet savu vietējo platformu zemāk:

Somija Somijas Patērētāju strīdu padome, PL 306, 00531 Helsinki, Somija, www.kuluttajariita.fi

Igaunija: Patērētāju tiesību aizsardzības padomes strīdu risināšanas komiteja, Pronksi 12, 10117 Tallina, Igaunija, www.tarbijakaitseamet.ee

Latvija: Latvija: Patērētāju tiesību aizsardzības centrs, Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, Latvija, http://www.ptac.gov.lv/

Lietuva: Valsts patērētāju tiesību aizsardzības iestāde, Vilniaus g. 25, 01402, Viļņa, Lietuva, www.vvtat.lt

Attiecībā uz Hesburger aplikācijā veiktajiem pirkumiem, klienti var iesniegt prasības pret vietējiem Hesburger restorāniem tiešsaistes strīdu risināšanas platformā, kas pieejama šeit: http://ec.europa.eu/odr.

13. Kontaktinformācija

Ja jums radušies jautājumi vai komentāri par Bonusklubu, lūdzu, sazinieties ar vietējo Hesburger klientu apkalpošanas dienestu:

Burger-In Oy
Reģistrācijas Nr.: 2031967-6
Linnankatu 34
20100 Turku, Somija

Somija: bonusklubi@hesburger.fi, +358 2 4808 9000
Igaunija: info@hesburger.ee, +372 5807 1936
Latvija: info@hesburger.lv, +371 6722 8005
Lietuva:info@hesburger.lt, +370 6948 4413