28.07.2023

“Hesburger” šī gada pirmo 6 mēnešu pārdošanas apjoms audzis par 40%

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes “Hesburger” pārdošanas apjoms Latvijā 2023. gada pirmajos 6 mēnešos palielinājies par 40%, salīdzinot ar identisku periodu pērn, liecina uzņēmuma dati. Savukārt klientu apjoms tādā pašā laika periodā kāpis par 20%. Kā norāda Ieva Salmela, “Hesburger” mārketinga un starptautiskās attīstības direktore, rezultātus galvenokārt veicinājusi produktu sortimenta papildināšana.

“Šī gada pirmajos 6 mēnešos esam veiksmīgi ieviesuši dažādus īpašos produktu piedāvājumus, piemēram, sniedzot iespēju klientiem iegādāties tādus atšķirīgus produktus kā “Halloumi” burgers, “Arizonas” burgers u.c. Vienlaikus esam atjaunojuši salātu receptes un ieviesuši arī jaunumu mūsu ēdienkartē – “Grieķu salātus”. Augsti pārdošanas rezultāti ir arī “Hesburger” šīs sezonas jaunumam – limonādēm ar bumbieru un zemeņu garšu. Tāpat nemainīgi augsti pieprasītas ir arī pērn ieviestās ledus “lattes” ar karameļu garšu,” stāsta I. Salmela.

Viņa papildina, ka minētie produkti ieviesti, ievērojot aktuālās tendences ātrās ēdināšanas sektorā, klientu vēlmes un sezonalitāti, tam pozitīvi ietekmējot arī klientu skaita kāpumu restorānos.

“Jāuzsver, ka starp populārākajiem produktiem mūsu piedāvājumā aizvien ir dažādi burgeri un tortiljas – ja skatāmies uz visu produktu sortimentu, šī gada pirmajos 6 mēnešos pieprasītākie ir bijuši: siera burgers, vistas tortilja, “Hesburgers”, dubultais siera burgers un kebaba burgers,” norāda I. Salmela.

Tikmēr, runājot par populārākajiem pārdošanas kanāliem, I.Salmela min, ka, lai arī vispieprasītākā aizvien ir iespēja iegādāties maltītes pie kasēm ēšanai uz vietas restorānā vai līdzņemšanai, kā arī “drive-in” opcija, maltīšu apjoms, kas tiek nodots piegāžu veikšanai uz mājām, ir saglabājies pērnā gada līmenī un pat nedaudz audzis.

“Ir skaidrs, ka cilvēki dod priekšroku ērtai iespējai ieturēties restorānos vai pa ceļam, taču jāteic, ka aizvadītajos gados klientu iemantotais paradums pasūtīt maltītes uz mājām ir nostiprinājies, un, visticamāk, tas nemainīsies. Līdz ar to arī turpmāk nodrošināsim iespēju pasūtīt maltītes uz mājām, darbojoties ar “Bolt” piegādes servisu,” tā I. Salmela.