09.01.2020

“Hesburger” pārdošanas apjomi Baltijā sasniedz 89 miljonus eiro

Lielākās Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes "Hesburger" apkopotā informācija par finanšu rezultātiem 2019. gadā liecina, ka pārdošanas apjomi Baltijas valstīs kāpuši par 12.5%, sasniedzot 89 miljonus eiro. Tikmēr Latvijā uzņēmuma pārdošanas apjomi auguši par 11%, uzrādot pārdošanas rezultātus 29 miljonu eiro apmērā.

Pērn straujāko izaugsmi, salīdzinot ar iepriekšējiem gadiem, kad pirmajās vietās ierindojās Lietuva, uzrādījusi Igaunija, pārdošanas apjoma pieaugumu kāpinot par 14%, sasniedzot 28 miljonus eiro. Tikmēr Lietuva turpina uzrādīt stabilu augšupeju, pārdošanas apjomus kāpinot par 12%, kas naudas izteiksmē veido 32 miljonus eiro.

Ieva Salmela, "Hesburger" attīstības direktore norāda, ka sasniegtie rezultāti ne tikai pozitīvi ietekmē uzņēmuma iespēju atvērt jaunus restorānus, bet arī ļauj attīstīt un ieviest jaunus risinājumus: “Šogad visā Baltijā plānojam turpināt strādāt pie digitālo risinājumu ieviešanu restorānos. Nenoliedzami tas ir likumsakarīgs solis, ņemot vērā gan pircēju iepirkšanās paradumus, gan arī klientu augstās prasības attiecībā uz maltīti un klientu servisu.”

Tāpat I. Salmela norāda, ka arī šogad tiks veikta restorānu ķēdes paplašināšana, kā arī veikta esošo restorānu renovācija. Paredzēts, ka tiks investēts divu jaunu restorānu atvēršanā Lietuvā – Viļņā un Klaipēdā, savukārt Igaunijā plānota viena restorāna atvēršana Narvā. Arī Latvijā gada nogalē tiks uzsākts darbs pie jaunu restorānu attīstības projektiem.

Kopējais apkalpoto “Hesburger” klientu skaits pērn Baltijā ir 25,6 miljoni

Baltijā vidēji gada laikā restorānos tiek apkalpoti 25,6 miljoni klientu, kas attiecīgi restorānus apmeklē arī biežāk par vienu reizi. Lietuvā šis rādītājs ir visaugstākais, gadā sasniedzot aptuveni 10 miljonus klientu, Latvijā un Igaunijā šim rādītājam esot attiecīgi 8,6 un 7 miljonu apmērā.

Šobrīd Baltijā darbojas 154 “Hesburger” restorāni, no kuriem 56 atrodas Lietuvā, 50 - Latvijā un 48 - Igaunijā.