01.03.2016

„Hesburger” restorānos Latvijā divkārši pieaudzis kafijas pārdošanas apjoms

Izvērtējot 2015. gada pārdošanas rezultātus, ātrās ēdināšanas restorānu ķēdei „Hesburger” divkārši pieaudzis pārdotais kafijas apjoms Latvijā. Salīdzinot 2015. gada pirmā un otrā pusgada rezultātus, kafijas pārdošanas apjoms otrā pusgada laikā pieaudzis par 54,36%.

Kafijas pārdošanas apjoma rezultāti mērīti, izvērtējot melnas kafijas, kafijas ar pienu, kā arī lielās kafijas pārdošanas apjomus. Kā skaidro Ieva Salmela, „Hesburger” attīstības direktore Baltijas valstīs, tadgalvenais iemesls pārdošanas apjoma kāpumam ir akcijas “Laimīgā kafijas stunda” ieviešana. Tās laikā klienti katru dienu no plkst. 10:00 līdz 11:00 var iegādāties melnu kafiju vai kafiju ar pienu par 10 eiro centiem: “Pagājušā gada jūlijā, ieviešot vēl nebijušu piedāvājumu mūsu klientiem, esam sasnieguši rekordaugstu pārdotās kafijas daudzumu “Hesburger” pastāvēšanās laikā Latvijā. Ar “Laimīgās kafijas stundas” ieviešanu vēlējāmies iepriecināt savus klientus, ļaujot iegādāties vienu no pirktākajiem dzērieniem mūsu restorānos par ļoti izdevīgu cenu. Jānorāda, ka šī akcija ir unikāla tikai Latvijai un Lietuvai, tāpēc priecājamies par tās sasniegtajiem rezultātiem.”

I. Samela arī norāda, ka, ņemot vērā klientu aktivitāti, akcija turpinās arī šogad. Šī gada pirmo divu mēnešu pārdotais kafijas daudzums jau ir sasniedzis vairāk nekā pusi jeb 52,03% no tā daudzuma, kāds tika sasniegts pērnā gada pirmajā pusē. Tas tikai norāda, ka klienti šo akciju ir iecienījuši un turpina izmantot tās sniegtās priekšrocības.