09.01.2018

“Hesburger” pārdošanas apjoms Latvijā pērn sasniedzis 22 miljonus eiro

Lielākā Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” 2017. gadā turpinājusi veiksmīgu uzņēmuma darbību Latvijā, kā rezultātā pārdošanas apjoms valstī sasniedzis 22,47 miljonus eiro.

Kopējais pārdošanas apjoms Baltijā – 67,8 miljoni eiro

Salīdzinot ar 2016. gadu, Latvijā pārdošanas apjoms pieaudzis par 13,3%. Straujākais pārdošanas apjoma kāpums, tāpat kā pērn, bijis kaimiņvalstī Lietuvā, kur tas sasniedzis 23,43 miljonus eiro, veidojot 30,1% pieaugumu. Savukārt Igaunijā pārdošanas apjoms audzis par 8,3%, sastādot 21,98 miljonus eiro.

Ieva Salmela, “Hesburger” Attīstības direktore: “Pateicoties mūsu klientiem, kuri novērtē “Hesburger” piedāvāto sortimentu, darbu un garšu, esam spējuši noslēgt 2017. gadu ar pozitīviem pārdošanas rādītājiem. Pārdošanas apjoma kāpinājumu Baltijas valstīs veicinājušas vairākas īstenotās aktivitātes - saistošas akcijas, mobilās aplikācijas izveide Latvijas un Igaunijas tirgū, kas atvieglo produktu pasūtīšanu, kā arī restorānu tīkla attīstība – esošo restorānu pilnveidošana un jaunu attīstīšana. Mūsu mērķis arī turpmāk ir nodrošināt kvalitatīvu servisu, augstas kvalitātes sortimentu un klientiem patīkamu atmosfēru”.

Šobrīd Baltijas valstīs ir 138 “Hesburger” restorāni un tiek nodarbināti vairāk nekā 1700 darbinieku.