30.01.2023

“Hesburger” pārdošanas apjoms Latvijā pērn sasniedzis 43,08 miljonus eiro

Somijas un Baltijas lielākās ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes Hesburger pārdošanas apjoms Latvijā 2022.gadā, salīdzinot ar 2021. gadu,kāpis par 30,34%, sasniedzot 43,08 miljonus eiro. Šogad uzņēmums fokusēsies uz digitālu un ilgtspējīgu risinājumu ieviešanu.

“Lai gan 2022. gads ir bijis pārbaudījumiem pilns gan kara Ukrainā, gan energokrīzes un straujās inflācijas dēļ, esam piedzīvojuši ļoti strauju izaugsmi visās trīs Baltijas valstīs. To ietekmējuši vairāki faktori, piemēram, aktīva iedzīvotāju atgriešanās pie maltīšu ieturēšanas ārpus mājas, ko iepriekš liedza pandēmijas ierobežojumi. Tāpat nozīmīga ietekme bijusi “Hesburger” īpašajiem mēneša piedāvājumiem, kas aizvadītajos gados kļuvuši ļoti iecienīti mūsu klientu vidū, sevišķi tādēļ, ka tajos tiek iekļauti arī neparasti produkti, piemēram, Picas burgers, Lapzemes burgers u.tml. Rezultātus pozitīvi ietekmēja arī dažādu veiksmīgu ilgtermiņa produktu ieviešana un atgriešanās mūsu restorānu ēdienkartēs, piemēram, atsākām piedāvāt “Hesburger” brokastu produktu klāstu, kā arī ieviesām jaunu saldējuma formātu un iekļāvām ēdienkartēs ledus lattes. Nemainīgi svarīgs mūsu biznesa atbalsts ir arī daudzveidīgu pārdošanas kanālu pieejamība, radot iespēju veikt pasūtījumus uz vietas restorānos, auto kasē, izmantojot “Hesburger” mobilo aplikāciju un partnera piegādes servisu,” stāsta “Hesburger” mārketinga un starptautiskās attīstības direktore Ieva Salmela.

Viņa papildina, ka 2022. gadā uzņēmums veicis investīcijas ne vien ķēdes 50. restorāna atvēršanā Cēsīs, bet arī astoņu restorānu renovācijā, kas atrodas Liepājā, Salaspilī, Kuldīgā, Saldū, Jelgavā, Valmierā un Rīgā, uzlabojot to iekštelpas un āra infrastruktūru.

Kopumā pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pērn sasniedza128,52 miljonus eiro, no tā lielāko daļu veidojot Lietuvas tirgum. Salīdzinot ar 2021.gadu, Lietuvā pārdošanas apjoms pieaudzis par 30,47% un sasniedzis vairāk nekā 47,10 miljonus eiro. Turpretim Igaunijā pārdošanas apjoms kāpis par 28,07%, sasniedzot vairāk nekā38,33 miljonus eiro.

“Manuprāt, 2022. gads ļoti spilgti atspoguļo mūsu darbinieku neatlaidīgā darba rezultātus un augstu klientu lojalitāti, par ko esam ļoti pateicīgi. Augsts klientu serviss un kvalitatīvi produkti liek cilvēkiem atgriezties atkal un atkal, ko redzam arī biznesa rezultātos,” secina I. Salmela.

2023. gadā “Hesburger” fokusēsies uz digitālajiem un ilgtspējas risinājumiem

Šogad “Hesburger” plāno ne vien jauna restorāna atvēršanu Ogrē. Tāpat tiks turpināta esošo restorānu renovācija, gan modernizējot to interjeru, gan atjaunojot ārējo infrastruktūru. Vienlaikus uzņēmuma stratēģisko mērķu vidū ir digitālo un ilgtspējas risinājumu attīstīšana.

“Ilgtspēja ir viena no mūsu pamatvērtībām, ko īstenojam arī reālos risinājumos. Piemēram, šogad turpināsim saules paneļu uzstādīšanu uz mūsu restorānu ēkām, kas ilgtermiņā ļaus to darbībā izmantot atjaunojamo enerģiju. Bet mūsu loģistikā izmantotie transportlīdzekļi pakāpeniski pāries uz atjaunojamo dīzeļdegvielu, kas ražota izmantojot arī “Hesburger” restorānos izlietoto cepamo eļļu. Tikmēr, ieviešot arvien jaunus digitālos risinājumus un pilnveidojot mūsu klientu pieredzi, plānojam, ka šogad mūsu restorānos Latvijā sāksies digitālo pašapkalpošanās kasu uzstādīšana un darbība,” informē I. Salmela.

Viņa uzsver, ka arī šogad “Hesburger” turpinās pielāgot ēdienkarti, ņemot vērā mainīgas klientu prasības un ieviešot jaunus produktus.