04.08.2023

“Hesburger” investē 142 000 eiro un aprīko restorānus ar saules paneļiem

Ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” turpina attīstīt ilgtspējīga biznesa praksi, investējot teju 142 000 eiro saules paneļu uzstādīšanā 9 uzņēmuma restorānos Latvijā, kas atrodas Rīgā, Jūrmalā, Mārupē un Salaspilī. Kopumā šajos restorānos uzstādīti 365 saules paneļi, kas ik gadu palīdzēs saražot elektroenerģiju telpu apgaismojumam, kondicionēšanas sistēmas darbībai un citiem uzņēmuma darbības procesiem.

Saules enerģija katrā piektajā “Hesburger” restorānā Latvijā

Kā norāda Ieva Salmela, “Hesburger” mārketinga un starptautiskās attīstības direktore, energoefektivitāte ir uzņēmuma ilgtspējas projektu augšgalā: “Līdzās restorānu renovācijas projektiem, aprīkot teju katru piekto “Hesburger” restorānu Latvijā ar saules paneļiem, bija mūsu šī gada pavasara un vasaras prioritāte. Saules paneļi primāri palīdzēs saražot elektroenerģiju, kas tālāk tiks novirzīta telpu apgaismojumam un digitālajiem ekrāniem, virtuves aprīkojuma darbināšanai, ūdens uzsildīšanai un telpu kondicionēšanai. Kopā ar jau esošajiem ilgtspējas risinājumiem restorānos esam ceļā uz to, lai mūsu bizness kļūtu vēl videi draudzīgāks un “Hesburger” restorāni nākotnē varētu izmantot arī atjaunīgās enerģijas avotus. Būtiski pieminēt, ka ilgtermiņā saules paneļu izmantošana ļaus arī optimizēt elektroenerģijas izmaksas.”

Viņa papildina, ka ilgtspējīgu inovāciju ieviešanas apjomu un tempu kāpina strauji augošā sabiedrības nostāja - uzņēmējdarbības procesiem ir jāmainās, tiem kļūstot “zaļākiem”. Tāpēc “Hesburger” jau gadiem īsteno dažādas ilgtspējas iniciatīvas.

“Veicot savu patēriņa izvēli, cilvēki, it īpaši jaunieši, arvien vairāk ņem vērā uzņēmumu ilgtspējas aktivitātes. Mūsdienās vairs nepietiek ar apņemšanos, ilgtspējas iniciatīvas zīmoliem ir jāīsteno arī praksē, tā samazinot uzņēmējdarbības ietekmi uz vidi ar konkrētu, pierādāmu rīcību. Ne velti šogad izvirzījām arī mērķi līdz 2025. gadam “Hesburger” loģistikas procesos izmantot atjaunojamo dīzeļdegvielu, kas ražota arī no mūsu restorānos izlietotās cepamās eļļas. Jā, cena, produktu kvalitāte, garša un servisa līmenis ir svarīgi faktori izvēles veikšanā, taču tiem līdzās izvirzās ilgtspēja, ja runājam par nākotnes patērētāju,” uzsver Ieva Salmela.