20.01.2015

„Hesburger” pārdošanas apjoms Baltijas valstīs sasniedzis 48 miljonus eiro

Baltijā un Somijā lielākā ātrās ēdināšanas restorānu ķēde „Hesburger” 2014. gadā turpinājusi mērķtiecīgu tīkla attīstību Latvijā un pārējās Baltijas valstīs. Pērn uzņēmuma pārdošanas apjoms Baltijas tirgū sasniedzis 48 miljonus eiro.

Pērn pieaudzis „Hesburger” pārdošanas apjoms visās Baltijas valstīs

2014. gada kopējais „Hesburger” pārdošanas apjoms visās Baltijas valstīs pieaudzis par 7,4%, sastādot 48 miljonus eiro. No tiem 17,5 miljonu pārdošanas apjoms bijis Latvijā, 11,9 miljoni Lietuvā, savukārt Igaunijas tirgū – 18,6 miljoni eiro. Investīcijas jaunu „Hesburger” restorānu atklāšanai Latvijas tirgū pagājušajā gadā sasniedza 3 miljonus eiro.

Ieva Salmela, „Hesburger” attīstības direktore Baltijas valstīs: „ 2014. gads restorānu tīklam „Hesburger” ir bijis īpaši nozīmīgs. Esam atvēruši 4 jaunus restorānus Rīgā, kā arī jūlijā atzīmējām desmit gadu jubileju Latvijas tirgū. „Hesburger” izaugsmi skaidrojam ar vairākiem faktoriem – produkcijas kvalitāti, plašu sortimentu un klientu servisa augstajiem standartiem. „Hesburger” komanda uzmanīgi seko līdzi šo kritēriju nodrošināšanai un izpildei. Par mūsu izaugsmi varam pateikties tieši klientiem, kas novērtē mūsu darbību un regulāri pie mums atgriežas. Pagājušā gada rādītāji liecina, ka uzņēmuma attīstība ir stabila un augoša. Arī šogad turpināsim attīstīties un paplašināsim „Hesburger” restorānu tīklu, Latvijas tirgū investējot aptuveni 3,5 miljonus eiro.”

Pērn Baltijas valstīs kopumā atvērti 8 jauni „Hesburger” restorāni, no kuriem 4 tika atvērti Rīgā – Skanstes ielā 7, Dzirciema ielā 42, Vienības gatvē 77 un Merķeļa ielā 6-4. Arī šogad „Hesburger” plāno atvērt vairākus jaunus restorānus Latvijā. Viens no tiem tiks atvērts Rīgā, Krasta ielā 85, un tas būs līdz šim lielākais “Hesburger” restorāns Latvijā.

Šobrīd Latvijā ir 42 „Hesburger” restorāni, 21 no tiem atrodas Rīgā un 21 – Latvijas reģionu lielākajās pilsētās.

Iecienītākais ātrās ēdināšanas restorāns 2014. gadā

Oktobrī „Hesburger”, sadarbībā ar sociālo pētījumu centru „Socio Uuringukeskus” veica ikgadējo Latvijas iedzīvotāju aptauju par ēšanas paradumiem un ātrās ēdināšanas nozares tendencēm 2014. gadā. Aptaujas rezultāti liecina, ka 15% Latvijas iedzīvotāju regulāri apmeklē „Hesburger”, savukārt 20% Latvijas iedzīvotāju atzinuši, ka „Hesburger” ir viņu iecienītākais ātrās ēdināšanas restorāns. Aptaujā piedalījās 1006 Latvijas iedzīvotāji – Rīgas un reģionu iedzīvotāji – vecumā no 15 līdz 49 gadiem.

„Oktobrī veiktā aptauja liecina, ka klienti novērtē un uzticas mūsu uzņēmumam – klientu lojalitāte pagājušā gadā augusi par 6%, kas ir labākais rādītājs pēdējo gadu laikā. „Hesburger” tiek asociēts ar garšīgu un kvalitatīvu ēdienu, plašu sortimentu, bērniem paredzētiem piedāvājumiem un ātru apkalpošanu. Mēs arī turpmāk rūpēsimies par „Hesburger” kvalitātes standartu saglabāšanu un uzlabošanu, tādejādi nostiprinot klientu lojalitāti,” stāsta Ieva Salmela.

Mediju pārstāvjiem lūgums rakstīt:

Ievai Salmelai - Attīstības direktorei Baltijas valstīs. E-pasts: vards.uzvards@hesburger.fi