17.09.2015

„Hesburger” pārdošanas apjoms Latvijā 2015. gada pirmajā pusē pieaug par 4,6%

Baltijā un Somijā lielākās ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes „Hesburger” pārdošanas apjoms Latvijā 2015. gada pirmajā pusē pieaudzis par 4,6%, salīdzinot ar tādu pašu periodu 2014. gadā.

Pārdošanas apjoma pieaugums šī gada pirmajos sešos mēnešos vērojams visās Baltijas valstīs. Lielākais kāpums bijis Lietuvā, kur pārdošanas apjoms pieaudzis par 18%, savukārt Igaunijā pārdošanas apjoms palielinājies par 1,5%.

Turpina Ieva Salmela, „Hesburger” attīstības direktore Baltijas valstīs: „Izvērtējot faktorus, kas ļāvuši palielināt pārdošanas apjomus Baltijas valstīs, jāsecina, ka tas galvenokārt saistīts ar jaunu produktu ieviešanu un veiksmīgu klientu akciju īstenošanu. Kā veiksmīgi piemēri jāmin augļu un ogu smūtiju līnija, brokastu sviestmaizes ieviešana ēdienkartē, kā arī laimīgās kafijas stundas izveidošana Latvijas un Lietuvas restorānos. Nozīmīga ir bijusi arī restorānu tīklu paplašināšana un esošo restorānu modernizācija. Līdz šim šogad esam atvēruši pa vienam jaunam restorānam katrā no Baltijas valstīm, kā arī veikuši vairāku restorānu rekonstrukcijas darbus, turklāt līdz gada beigām plānojam paplašināt mūsu restorānu tīklu.”

 Šoruden „Hesburger” plāno atvērt lielāko restorānu Latvijā. Jaunais komplekss atradīsies Rīgā, Krasta ielā 85, un tā kopējā platība būs 662,6 m2. Šobrīd Latvijā ir 42 „Hesburger” restorāni, 20 no tiem atrodas Rīgā un 22 – Latvijas reģionu lielākajās pilsētās.