28.09.2017

“Hesburger” atklāj mobilo aplikāciju Latvijas tirgū

Lielākā Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” spērusi soli IT nozarē un Latvijas tirgū ieviesusi mobilo aplikāciju, kas paredzēta produktu pasūtīšanai tiešsaistē. Latvija ir 3. valsts, kurā aplikācija šobrīd pieejama.

Latvija ir jau trešā valsts, kurā “Hesburger” aplikācija pieejama. Šī gada jūlijā tā tika atklāta kaimiņvalstī Igaunijā, savukārt pagājušā gada maijā – Somijā. Aplikācija paredzēta produktu pasūtīšanai tiešsaistē un piedāvā dažādas aplikācijas izmantošanas priekšrocības, piemēram, elektroniskos atlaižu kuponus, restorānu atrašanās karti, informāciju par produktu uzturvērtībām un citas.

Somijā, kur aplikācija pieejama kopš pagājušā gada maija, lejupielāžu skaits sasniedzis vairāk nekā 760 000.

Ieva Salmela, “Hesburger” attīstības direktore: “Mobilā aplikācija tika veidota, reaģējot uz mūsdienu patērētāju steidzīgo dzīves ritmu – tā domāta, lai padarītu klientu ikdienu vienkāršāku un ērtāku. Mūsu mērķis tuvāko gadu laikā ir ieviest mobilo aplikāciju visās valstīs, kurās ir “Hesburger” restorāni, nākamā gada sākumā plānojam to atklāt arī Lietuvā. Esam priecīgi piedāvāt iespēju saviem klientiem atvieglot ikdienas procesus un ietaupīt laiku, kā arī izmantot mūsdienu tehnoloģiju sniegtās iespējas.”

Igaunijā 3 mēnešos – 40 000 lejupielādes

Igaunijā, kur aplikācija pieejama kopš šī gada jūlija, kopējais aplikācijas lejupielāžu skaits sasniedzis vairāk nekā 40 000 reizes, un ar tās palīdzību līdz šim veikti vairāk nekā 55 100 pasūtījumu. Pateicoties šai aplikācijai, Bonuskluba biedru skaits Igaunijā ir trīskāršojies, savukārt pirktākais produkts kaimiņvalstī ar “Hesburger” aplikāciju ir siera burgers un tā komplekts.

Ņemot vērā līdzīgās patērētāju tendences Baltijas tirgū, paredzams, ka mobilās aplikācijas rādītāji Latvijā būs līdzīgi.