16.01.2017

“Hesburger” pārdošanas apjoms Baltijas valstīs pērn sasniedzis 58 miljonus eiro

Lielākā Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” 2016. gadā turpinājusi veiksmīgu uzņēmuma attīstību Baltijas valstīs, kā rezultātā tā pārdošanas apjoms sasniedzis 58 miljonus eiro.

Pārdošanas apjoms Latvijā pieaudzis par 10,58%, lielākais pieaugums Lietuvai

Vērtējot katras Baltijas valsts pārdošanas apjomu rezultātus,
Latvijā pārdošanas apjoms sasniedzis 19,8 miljonus eiro, kas, salīdzinot ar 2015. gadu, ir pieaudzis par 10,58%. Kaimiņvalstī Igaunijā pārdošanas apjoms sasniedzis 20,3 miljonus eiro, veidojot 7,03% lielu pieaugumu salīdzinājumā ar pērno gadu. Straujākais pārdošanas apjoma kāpums bijis Lietuvā, kur tas sasniedzis 17,9 miljonus eiro, veidojot 25,47% pieaugumu, salīdzinot ar 2015. gadu.

“Vērtējot faktorus, kas ļāvuši būtiski kāpināt pārdošanas apjomus visās Baltijas valstīs, jāsecina, ka tas ir rezultāts no vairāku īstenoto aktivitāšu mijiedarbības – jaunu restorānu atvēršana, sortimenta paplašināšana, vairāku īpašo kampaņu veiksmīga īstenošana. Uzskatu, ka pagājušā gada rezultāti Baltijas tirgū vērtējami kā labi, taču mēs negrasāmies pie tiem apstāties, bet turpināsim savu attīstību, lai klientiem nodrošinātu augstu servisu, kvalitāti un vēlmi pie mums atgriezties”, stāsta Ieva Salmela, „Hesburger” attīstības direktore.

Jaunu restorānu izveidē Latvijā investēs 3 miljonus eiro

2017. gadā uzņēmums “Hesburger” turpinās restorāna tīkla paplašināšanu un šobrīd plānots, ka gada laikā tiks atvērti aptuveni deviņi jauni restorāni Baltijā, no kuriem 2 plānots atvērt Latvijā. Kopumā plānots, ka jaunu restorānu izveidē Latvijā tiks investēti aptuveni 3 miljoni eiro. Lietuvā jaunu restorānu izveidē plānots investēt aptuveni 4 miljonus eiro, savukārt Igaunijā – 3 miljonus eiro.

Šobrīd Baltijā ir 133 “Hesburger” restorāni, no kuriem Latvijā atrodas 45 restorāni, nodarbinot 560 darbiniekus.