15% Latvijas iedzīvotāju regulāri apmeklē „Hesburger” restorānus
“Hesburger”, Somijā un Baltijā lielākā ātrās ēdināšanas ķēde, ir veikusi Latvijas iedzīvotāju aptauju par ēšanas paradumiem un ātrās ēdināšanas nozares tendencēm 2014. gadā, kā arī noteikusi šī gada labākos „Hesburger” restorānus Latvijā. Aptaujas rezultāti liecina, ka 15% Latvijas iedzīvotāju regulāri apmeklē „Hesburger” un 20% tos uzskata par saviem iecienītākajiem ātrās ēdināšanas restorāniem.
20% Latvijas iedzīvotāju dod priekšroku „Hesburger” restorāniem
Lai izvērtētu ātrās ēdināšanas nozares tendences, tās attīstību un iedzīvotāju ēšanas paradumus, „Hesburger” 2014. gada oktobrī veicis ikgadējo Latvijas iedzīvotāju aptauju sadarbībā ar sociālo pētījumu centru „Socio Uuringukeskus”. Aptaujā piedalījušies 1006 Latvijas iedzīvotāji – Rīgas un reģionu iedzīvotāji - vecumā no 15 līdz 49 gadiem.
Aptaujas rezultāti liecina, ka „Hesburger” restorānus Rīgā un Latvijas reģionu pilsētās regulāri apmeklē 15% iedzīvotāju un 20% tos atzīst par saviem iecienītākajiem ātrās ēdināšanas restorāniem. Galvenie iemesli, kādēļ pircēji šogad izvēlējušies „Hesburger” restorānus, ir ēdiena kvalitātes un cenas attiecība, kā arī „Hesburger” zīmola atpazīstamība un restorānu pieejamība visā Latvijas teritorijā.
Biežākais iemesls, kādēļ Latvijas iedzīvotāji apmeklē „Hesburger” un citas ātrās ēdināšanas iestādes, ir pēkšņs izsalkums (65%), kā arī, lai pavadītu laiku kopā ar draugiem (24%) un ģimeni (17%) un citi iemesli – 9%. Galvenie kritēriji, izvēloties ātrās ēdināšanas restorānu, ir ēdiena garša un pasniegšanas veids, izejvielu kvalitāte, personīga pieeja pircēju apkalpošanā, pieejama cena un citi.
Ieva Salmela, „Hesburger” attīstības direktore Baltijas valstīs: „Pieaugot ikdienas dzīves ritmam, Latvijas iedzīvotāji pēdējo gadu laikā aizvien vairāk izmanto iespējas ieturēt maltītes ārpus mājām, maksimāli taupot savu laiku. Katru gadu pieaug to pircēju skaits, kuri maltītes un dzērienu iegādājas līdzi ņemšanai. Ātrās ēdināšanas tirgus strauji attīstās un mainās, tādēļ mūsu prioritāte ir saprast Latvijas klientu vēlmes un piedāvāt tām atbilstošu sortimentu, apkalpošanas kvalitāti un patīkamu vidi maltītes ieturēšanai. Tas ir viens no mūsu restorānu tīkla izaicinājumiem nākamajiem gadiem – paplašināties un atvērt jaunus restorānus gan Rīgā, gan reģionu pilsētās, saglabājot „Hesburger” kvalitātes standartus un nostiprinot pircēju lojalitāti”.
Labākie „Hesburger” restorāni šogad – reģionu pilsētās
Tāpat arī uzņēmums ir noteicis 2014. gada labākos „Hesburger” ķēdes restorānus. 42 restorānu konkurencē par labāko atzīts „Hesburger” Drive – In Daugavpilī (Smilšu ielā 32), tāpat arī labāko restorānu TOP3 ierindojas Liepājas (Ganību ielas 43) un Rīgas, Brīvības ielas 62 restorāni.
„Katru gadu uzņēmuma ietvaros pēc vienotiem kritērijiem izvērtējam visu Latvijas un Baltijas valstu restorānu darbu. Vērtējam gan to darba rezultātus, gan klientu servisa kvalitāti un citus faktorus. „Hesburger” restorānu TOP3 mainās un to iepriekš nevaram prognozēt, tomēr nemainīgi pēdējo gadu laikā lielākā daļa labāko restorānu ir reģionu pilsētās. Ir liels prieks, ka šogad par labāko Latvijā atzīts viens no diviem mūsu ķēdes restorāniem Daugavpilī, kas jau pagājušajā gadā bija līderu vidū un šogad sasniedzis vadošo pozīciju,” stāsta Ieva Salmela.